Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Studie přeložky silnice III/42510 v Rajhradě
Kubík, Peter ; Pěknica, Martin (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh přeložky komunikace III/42510 Stará Pošta v Rajhradě kde dojde ke křížení s plánovanou výstavbou vysoko-rychlostní trati. Komunikace slouží jako obchvat obce Rajhrad pro nákladné vozidlá a proto se požaduje zachování provozu i počas výstavby VRT. Studie má vyhledat optimální variantu a dále ju vypracovat do výkresů situací, podélnych profilů a vzorových příčnych řezů.
Obchvat města Bruntál I/45 s propojením plánovaného severního obchvatu I/11
Dlhopolček, Michal ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je vypracování technické studie východního obchvatu I/45 města Bruntál a řešení vzájemného propojení s plánovaným severním obchvatem I/11. Tato práce hledá co nejefektivnější a nejkomfortnější propojení obou obchvatů, tak i bezpečný pohyb vozidel po řešeném obchvatu I/45. Podrobněji byla zpracována jedna varianta. Důvodem zpracování práce je odklon dopravy z centra města Bruntál a vytvoření účinného propojení obou obchvatů.
Rekonstrukce plynovodu Viniční A v Brně - stavebně technologický projekt
Touška, Marek ; Nečasová, Barbora (oponent) ; Venkrbec, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší technologii výstavby rekonstrukce plynovodu.
Návrh severního sjezdu z VRT do Hranic na Moravě
Gelová, Zuzana ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout sjezd z RS1 VRT Bohumín – Přerov do železniční stanice Hranice na Moravě na rychlost 160 km/h. Návrh je zpracován se snahou minimalizovat zábory a minimalizovat inženýrské objekty. Dalším cílem je navrhnout dvojici kolejových spojek na VRT. Součástí diplomové práce je návrh železničního spodku, železničního svršku a odvodnění trati.
Možnosti revitalizace potoka v intravilánu města
Zouhar, Radim ; Veselá, Olga (oponent) ; Králová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na možnosti revitalizace potoka a jeho přilehlého území v biocentru „Na Loukách“ v Mokré Hoře. V práci je popsán současný stav a vývoj využití území. V zájmovém území se nachází soutok tří potoků. V části tohoto území je výška hladiny podzemní vody nepřirozeně nízká i vlivem úpravy potoka Rakovce. Tato práce uvádí tři možné varianty zvýšení hladiny podzemní vody v lokalitě. Vyhodnocení stavu potoků bylo provedeno pomocí metody HEM. Hydrotechnické výpočty byly provedeny v programu HEC-RAS.
Optimalizace dopravních křižovatek pomocí metod strojoveho učení
Hlaváček, Jakub ; Frýza, Tomáš (oponent) ; Götthans, Jakub (vedoucí práce)
Práce se věnuje oblasti problematiky řízení dopravy, konkrétně světelnému řízení křižovatek, zejména technologiím řízení na základě získaných dat o provozu. Hlavním cílem práce je návrh a následná implementace reálné křižovatky Anenská a kpt. Jaroše, Pardubice v podobě modelu. Práce se dále zabývá úkázkou využívaných signálních programů řízení křižovatek skrze vytvořený model. Model je sestaven ze dřevěné základny a menší součásti vyhotoveny 3-D tiskem. Celek je řízen mikropočítačem Arduino. Při tvorbě této práce se mi podařilo porozumět komplexnímu řízení dopravy v dnešních městech, která si aktuální dopravní situace žádá.
Přestupní uzel Brno-Komárov
Odstrčilová, Anna ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh přestupního uzlu veřejné hromadné dopravy v Brně-Komárově v návaznosti na tramvajovou smyčku, s cílem zvýšení komfortu přestupních vazeb a možností ukončení většího počtu autobusových linek. Studie zahrnuje návrh nové tramvajové i autobusové smyčky a rovněž úpravu pěších tras pro komfortní přestup mezi linkami veřejné hromadné dopravy a snadný pohyb v území. Pozornost je věnována především místním vztahům v řešeném území, které jsou narušeny křižovatkou sběrných komunikací Svatopetrská/Hněvkovského/Černovická. V práci je současně uvažováno také s variantou prodloužení tramvajové trati směrem na jih města. Obsahem bakalářské práce jsou výstupy z dopravních průzkumů provedených pro tyto účely a varianty možných uspořádání nového přestupního uzlu, ze kterých byla na základě multikriteriálního hodnocení vybrána jedna varianta, a ta následně zpracována ve výkresové dokumentaci.
Návrh VRT (RS42) v úseku odbočka Nová Ves – Louny pro smíšenou dopravu
Losenický, Miloš ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh nové trasy VRT v úseku odbočka Nová Ves – železniční stanice Louny a konvenční trať v úseku odbočka Úžice – odbočka Nová Ves. VRT je navržena pro smíšenou dopravu a na traťovou rychlost do 250 km/h. Konvenční trať je navržena na traťovou rychlost 160 km/h a převážně vedena v souběhu s RS4 Praha – Drážďany. U obou tratí je rychlost nákladních vlaků uvažována 100 km/h.
Návrh VRT (RS42) v úseku odbočka Nová Ves (mimo) – Louny (mimo)
Losenický, Miloš ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh nové trasy VRT v úseku Nová Ves – železniční stanice Louny. Trať VRT je navržena pro osobní dopravu a na návrhovou rychlost do 250 km/h. Řešený úsek začíná u silnice II/118. Součástí práce je návrh kolejového rozvětvení před železniční stanicí Louny s úpravou stávajících železničních tratí a včetně návrhu sjezdu z VRT.
Studie silnice III/2405a a III/2045
Müller, Jonáš ; Dibďák, Jan (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vypracování studie silnic III/2405a a III/2045 ve Středočeském kraji u obce Kněževes. Nová silnice III/2405a je součástí většího projektu, který má za úkol propojit dálnice D7 a D8 z důvodu rostoucích intenzit dopravy v oblasti. Cílem této práce je navrhnout možná řešení napojení silnice III/2405a na silnici III/2045.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.